loading...
جوک و اس ام اس جدید
Amir بازدید : 1738 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)

اس ام اس التماس دعا


شب عفو است و محتاج دعايم ، زعمق دل دعايي کن برايم

اگر امشب به معشوقت رسيدي ، خدا را در ميان اشک ديدي

کمي هم نزد او يادي زما کن ، کمي هم جاي ما او را صدا کن

بگو يارب فلاني رو سياه است ، دو دستش خالي و غرق گناه است…

.
.
.

درسکوتي که دلت دست دعا باز نمود ، ياد ما باش که محتاج دعائيم هنوز

.
.
.

خدايا!

گفتم خسته ام ، گفتي:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/?3)

گفتم : هيچکس نميدونه تو دلم چي ميگذره ، گفتي : إن الله يحول بين المرءقلبه (إنفال/2?)

گفتم : هيچکسي روندارم ، گفتي : نحن أقرب إليه لحبل الوريد(ق/1?)

گفتم : فراموشم نکردي؟ گفتي : فاذکروني اذکرکم (بقره/1?2)

التماس دعا

.
.
.

خدايا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نيايش خويش ، دوستان مرا از ياد نبرند.

.
.
.
.

چه دعايي کنمت بهتر از اين :

خنده ات از ته دل

گريه ات از سر شوق

و دلت کلبه اي از مهر و صفا

قلب تو جلوه اي عشق و ارادت به خدا





دعا ميکنم غرق باران شوي / چو بوي خوش ياس و ريحان شوي

دعا ميکنم در زمستان عشق / بهاري ترين فصل ايمان شوي . . .

.
.
.

از خدا ميخواهم آنچه را که شايسته توست به تو هديه بدهد

نه آنچه را که آرزو داري ، زيرا گاهي آرزوهاي تو کوچک است و شايستگي تو بسيار . . .

.
.
.

تبسم شيرين عشق ، گوشه اي از نگاه خداست. تنها به نگاه او مي سپارمت .

.
.
.

آن لحظه که قلبت به خدا نزديک است

ياد آر که محتاج دعايت هستم

.
.
.

تو که آهسته ميخواني قنوت گريه هايت را

ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن …

.
.
.
.

چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا

تو را به فاطمه (س) سوگند التماس دعا

.
.
.

مرا بسپار در يادت

به وقت ريزش باران ، نگاهت گر به آن بالاست

و در وقت دعا قلبت مثال بيد ميلرزد ،

دعايم کن که من محتاج محتاجم

.
.
.

اين دستان ساده و خالي دخيلتان

مارا به رسم رفاقت دعا کنيد

 نظر بده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به جوک باند خوش امدین نظریادتون نره در سایت عضوبشین و در نظرسنجی هاهم شرکت کنید و بگیدچه مطالبی میخواین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه جوراس ام اس خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 5,645
  • بازدید کلی : 138,435
  • کدهای اختصاصی